Onze diensten

online marketing met data

Voor ons gaat online zoekmachine marketing verder dan online vindbaar en zichtbaar zijn. Wij geloven dat online marketing geen doel op zichzelf is, maar een middel om jouw bedrijfsdoelstellingen op een duurzame manier te behalen. Bij Marketing met Data zijn we jouw online marketing partner voor het formuleren, uitvoeren en monitoren van zoekmachine strategieën met data en in duidelijke taal.

thumbnail-sea
01

SEA

Direct bovenaan staan in de resultaten van zoekmachines van Google en Bing? Met SEA bereik je de juiste doelgroep, op het juiste moment, op de juiste plaats en met de juiste boodschap. 

02

SEO

Hoe groter het aandeel organische bezoeken op jouw website, des te minder je afhankelijk bent van betaalde media kanalen. Klaar om samen jouw SEO fundament te verbeteren?

strategie-thumbnail
03

Online strategie

We vertalen samen met jou de business- en de marketingdoelstellingen naar een langere termijn online marketing plan inclusief fasering en activiteiten.

thumbnail-data
04

Data Analytics

Actiegerichte inzichten verzamelen met data analytics? Het verzamelen, interpreteren en vertalen van data naar bruikbare inzichten is voor ons de rode draad in online marketing.

RECENTE BEOORDELINGEN

4.9/5
Onlangs hebben wij Marketing met Data gevraagd om een audit van onze SEA accounts te doen. Hierover zijn wij erg te spreken en het resultaat was boven verwachting. Naast dat alles op hygiëne gebied is nagelopen, is er juist erg goed gekeken naar onze situatie en hoe we het account naar een hoger niveau kunnen tillen. Denk aan handige tools die we kunnen inzetten om op POAS te sturen, uitsluitingslijsten die we meteen kunnen toevoegen en een voorstel voor een verbeterde campagne opzet. Voor mij als SEA specialist bij GIRAV was dit erg aanvullend om weer aan de slag te kunnen met de accounts. Inhoudelijk sterk en zeker aan te raden.
Jarmo Kaismo
Online marketing manager Girav
5/5
Sinds de samenwerking met Milou is onze organische vindbaarheid in Google aanzienlijk toegenomen. Milou heeft veel kennis over alle aspecten binnen SEO. Zowel strategisch als operationeel. Ook is Milou zeer gemotiveerd en oplossingsgericht. Een fijne samenwerking!
Viva van jaarsveld
Digitaal Markteer Marie Stella Maris
4.9/5
Afzal is een uitzonderlijke SEA-manager. Hij heeft een goed begrip van Google Ads en Analytics, die hij gebruikt om zijn marketingstrategieën te onderbouwen. Hij is zeer bedreven in tagbeheer, waardoor we onze campagneprestaties efficiënt konden volgen en meten. Een van de dingen die Afzal onderscheidt, is zijn vermogen om gedetailleerde en inzichtelijke rapporten te produceren, die ons hebben geholpen bij het nemen van data-gedreven beslissingen. Over het algemeen kan ik Afzal ten zeerste aanbevelen aan elke organisatie die een getalenteerde en betrouwbare SEA-manager nodig heeft. [Vertaald]
Annabelle Plueckthun
Content Manager Styleshoots

Recente beoordelingen

5/5

ZIJ GINGEN JOU AL VOOR

Onze resultaten

+53K meer vertoningen met content strategie

Naast het redesign van de website vroeg Atelier Oost Amsterdam ons te helpen met een slimme content strategie, zodat de website niet alleen gebruiksvriendelijker maar ook optimaal vindbaar voor Google. Met onze slimme content strategie zorgden we ervoor dat de content op de website optimaal aansluit op de informatiebehoefte van de doelgroep. En met resultaat! Meer vertoningen, Top 1 posities en meer bezoekers.

Atelier Oost Amsterdam

laat je inspireren.

wij delen graag onze kennis

Googel Ads stopt met vergelijkbare doelgroepen

Google heeft aangekondigd dat ze zullen stoppen met het aanbieden van vergelijkbare doelgroepen in Google Ads. Benieuwd hoe jij je kunt aanpassen aan de nieuwe situatie?

Google Bard wordt binnenkort gelanceerd

Met de nieuwe chatbot Google BARD gaat Google de strijd aan met de integratie van ChatGPT in Microsoft’s zoekmachine Bing. Welke veranderingen gaat dit teweeg brengen voor SEO?

Performance marketing vs. branding marketing

Performance marketing is gericht op het pushen van een product of dienst richting de klant. Wat zijn de verschillen en nog belangrijker: hoe kun je een perfecte balans vinden?

13+ jaar ervaring

Wij werken als senior online marketing specialisten al meer dan 13 jaar in diverse branches. Geen trainees of juniors dus aan de knoppen, maar specialisten met jarenlange ervaring en een brede kijk op online marketing.

holistische benadering

Ons doel? Het grote plaatje: de gehele gebruikerservaring, van zoekintentie tot conversie. Via een datagedreven aanpak en de synergie tussen SEO en SEA zorgen we voor waardevolle inzichten om jouw doelstellingen te behalen.

Kennis & innovatie

Wij blijven investeren in innovatie en kennisontwikkeling. Deze kennis delen wij graag in onze samenwerkingen. Natuurlijk in begrijpelijke taal.